reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Badín

Michal Badín

Bloger 
  • Počet článkov:  103
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Napjal jsem struny ze zvonice na zvonici; girlandy z okna do okna; zlaté řetězy z hvězdy na hvězdu a tančím..." Arthur Rimbaud Zoznam autorových rubrík:  Kultúra a hudbaPOKUSY o VERŠELEN tak,veď prečo NIESúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ďakujeme SkyEurope za krásny výlet

Michal Badín

Ďakujeme SkyEurope za krásny výlet

Cestovali sme do Londýna. Na víkend, tri dni v tom úžasnom meste nám mali stačiť aspoň na hrubú prehliadku tých najzaujímavejších a najkrajších miest. Akosi sme sa však prerátali. A možno ani tak nie my, ale letecká spoločnosť SkyEurope Airlines. „Vitajte na palube najmladšej a najmodernejšej flotily v Európe. Lietame do mnohých úžasných destinácií v 19 krajinách Európy. Vitajte vo svete, kde lacné letenky neznamenajú nízku kvalitu. Lacné letenky do Európy, rezervácia sedadiel a pohodlné kožené sedadlá...“ a k tomu ešte ďalšia skvelá prednosť z ich internetovej stránky: „Vynikajúca dochvíľnosť“. Ja Vám poviem, aká dochvíľnosť!

  • 14. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 364x
  • 62
2 x ďakujem

Michal Badín

2 x ďakujem

Nezaspíš - dokým ja - budem kradnúť - tvoje sny . . .

  • 20. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 108x
  • 4
Pomaly si navykám

Michal Badín

Pomaly si navykám

Občas mám ťažké vnútorné pochody a vtedy som s nimi najradšej sám. Nie, nie, klamal by som - ešte s Andrejom Šebanom. Aj teraz taký jeden ťažký večerný srieň na mojej duši utľkam hudbou a perníkmi v sugar icing (tak je to napísané na obale). Dnes s nimi budete aj vy.

  • 11. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 415x
  • 12
"Přistavil jsem si zrcadlo" v podobe J. H. Krchovského

Michal Badín

"Přistavil jsem si zrcadlo" v podobe J. H. Krchovského

Listoval som v papierovom televíznom programe a hľadal som vhodnú alternatívu na nedeľný večer. Od 22:15 do 22:30 išlo na druhom programe Českej televízie Česko jedna báseň. Nikdy predtým som o niečom takom nečítal a tak som si povedal, že spomínaných pätnásť minút o susednej poézii si musím pozrieť. Ako je u mňa zvykom, zabudol som a k televízoru som prišiel dve minúty pred koncom programu. Mal som šťastie - stačilo to. Odvtedy už totižto viem, kto je J. H. Krchovský.

  • 9. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 580x
  • 8
MARGARÉTY

Michal Badín

MARGARÉTY

ilustrácia: Miss Fana Wrong

  • 3. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 750x
  • 1
reklama
Možno aj preto som iný

Michal Badín

Možno aj preto som iný

Dnes som cestoval v autobuse mestskej hromadnej dopravy. Bolo to okolo poludnia, spolu so mnou sa tlačilo pár študentov a veľa dôchodcov. Míňali sme asfalt a ja som sa – aj keď sa to nesluší – započúval do rozhovoru dvoch dám v stredných rokoch.

  • 23. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 746x
  • 12
„Punk a punk a punková hudba, punk a punk a punkoví ľudia,

Michal Badín

„Punk a punk a punková hudba, punk a punk a punkoví ľudia,

punk a punk a punkové baby, punk a punk tak toto ma baví.“ Tak takto nejako sa spieva v jednej kultovej punkovej piesni. Už dlhšie som chcel napísať, prečo mám rád punk. Možno sa čudujete, prečo tu , vo svojom blogu miešam takéto nekresťanské veci s poéziou – ja sa to pýtam sám seba tiež. A možno je tá poézia práve v tom.

  • 22. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 894x
  • 36
Príďte na Kanál párty VIII.!

Michal Badín

Príďte na Kanál párty VIII.!

Príďte všetci - už túto sobotu o 16. - tej hodine bude Martinom otriasať ôsme pokračovanie hudobnej akcie s názvom Kanál Párty. Máte sa na čo tešiť - okrem slovenských undergorundových skvostov prídu aj kapelky z Čiech a Poľska. O čom vlastne Kanál párty je?

  • 19. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 820x
  • 1
Nielen veľký básnik , predovšetkým veľký človek - Ivan Štrpka

Michal Badín

Nielen veľký básnik , predovšetkým veľký človek - Ivan Štrpka

Nástenka pred univerzitným výťahom je jedno z mála miest, kde sa dočítame ozajstné akademické novinky. Keď som sa pred dvoma týždňami dozvedel, že na našu školu príde Dušan Mitana spolu s Kolomanom Kertészom Bagalom, zovrel som od šťastia päsť, ako to robia futbalisti, keď vsietia gól. Deň pred besedou som dostal druhý šok - Mitanu vymenil Ivan Štrpka - môj najobľúbenejší básnik.

  • 17. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 849x
  • 9
NEĽUTUJEM

Michal Badín

NEĽUTUJEM

Inšpirácia z ľudských príbehov. . .

  • 14. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 481x
  • 2
reklama
Nostalgia za ohorkom

Michal Badín

Nostalgia za ohorkom

8. 5. 2007, J. Mi-Ch.

  • 9. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 976x
  • 0
Nezabudnuteľná spomienka na Deža

Michal Badín

Nezabudnuteľná spomienka na Deža

Tak sme si na toho nášho Deža spomenuli... Hodinový program nášho vystúpenia prilákal okolo 15 ľudí. Na prvý pohľad blamáž, vieme...Ale...

  • 6. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 227x
  • 16
V Ružomberku ožije Dežo Ursíny

Michal Badín

V Ružomberku ožije Dežo Ursíny

Čítate dobre. Zabudnutá svetová legenda bigbítovej hudby ožije v priestoroch univerzitného pastoračného centra na Katolíckej univerzite v Ružomberku. Spolu s ním vstane z popola aj nadčasová poézia Osamelých bežcov. Poeticko - hudobný večer sa uskutoční pri príležitosti dvanásteho výročia smrti tohto geniálneho hudobníka.

  • 26. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 134x
  • 10
List neznámej slečne V. (ktorá je už navždy známa a milovaná)

Michal Badín

List neznámej slečne V. (ktorá je už navždy známa a milovaná)

Milá MOJA slečna! Dnes je to presne mesiac, čo sme spolu...Krásnych 31 dní s Vami. Viem, je to krátka doba na to, aby som zistil, aká v skutočnosti ste, čo od Vás môžem očakávať. Musím však napísať, že ste sa mojou súčasťou. Bez Vašich dotykov, vašej vône si neviem predstaviť piatkové popoludnie, sobotný podvečer . . . Ospravedlňte moju drzosť - aj keď sme sa dohodli, že podobný list už neuverejním, cítil som neskutočnú potrebu poďakovať sa Vám za najkrajší mesiac v mojom živote.

  • 16. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 675x
  • 2
"Vysokokvalitná" novela vysokoškolského zákona

Michal Badín

"Vysokokvalitná" novela vysokoškolského zákona

Vážení a milí študenti, profesori a takpovediac všetci, ktorých sa dvojslovný pojem vysoká škola aspoň trochu dotýka. Pod nosom nám už silno rozvoniavajú medové motúzy  o novele vysokoškolského zákona. Jej prioritou je zvýšenie kvality vzdelávania na vysokých školách. Hurá! Konečne! Ale...

  • 15. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 669x
  • 9
reklama
Ako ARAKAIN dobyl severné Slovensko

Michal Badín

Ako ARAKAIN dobyl severné Slovensko

Prvou zastávkou skupiny Arakain na jej výročnom turné po Slovensku bol stredoslovenský Ružomberok. Pre mnohých možno neznáma slovenská metalová destinácia uchýlila českú päticu v Dome kultúry Andreja Hlinku presne 10. apríla 2007. Ak chcete vedieť podrobnosti, čítajte ďalej.

  • 13. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 254x
  • 4
Pri pekárni . . .

Michal Badín

Pri pekárni . . .

Veľmi kratučké pokračovanie k Pokračovaniu jarnému majstra Jána Smreka . . . ospravedlňujem sa za opovážlivosť . . .

  • 6. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 762x
  • 1
List neznámej slečne IV. (ktorá už nie je neznáma)

Michal Badín

List neznámej slečne IV. (ktorá už nie je neznáma)

Jediný úsmev zápasil O každú hviezdu keď stúpala noc O jeden úsmev pre nás dvoch.  Paul Eluard  Žiadny z predchádzajúcich listov sa mi nepísal takto ťažko. Nie preto, že by som TI nemal čo napísať, moja slečna. Dochádzajú mi slová, ktorými by som vyjadril to, čo pre mňa znamenáš. Po včerajšom dni je to opäť o niečo zložitejšie.

  • 2. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 961x
  • 2
List neznámej slečne III. (ktorá už nie je neznáma)

Michal Badín

List neznámej slečne III. (ktorá už nie je neznáma)

Takto som raz napísal do jednej svojej básne: „ . . . nočným dažďom ofŕkané podrážky/ trasú sa mi pri okne v kaviarni...“. Teraz ma premáha nostalgia. O to príjemnejšia, že opäť premočené podrážky mi ovieva Dvořákova deviata symfónia a mne je zrazu nejako clivo. Vďaka TEBE...

  • 20. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 462x
  • 7
Kroky do ospalej prechádzky

Michal Badín

Kroky do ospalej prechádzky

Kroky do ospalej prechádzky v tónoch klasiky . . .

  • 20. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 640x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu